Авторите на проучването от Католическия университет на Кампобасо обясняват, че благоприятният ефект се дължи на полифенолите във виното. Изследването е обхванало 348 жени, лекувани от рак на гърдата в периода между 2003 и 2007 г.
При жените, които всекидневно пиели умерени количества вино, били наблюдавани 75 процента по-малко кожни лезии, отколкото при тези, които не консумирали напитката.