Черният и зеленият чай намаляват риска от рак на яйчниците само с две чаши на ден.Учени от Вашингтонския университет са изследвали 2000 жени и са установили, че зеленият чай намалява опасността от злокачественото заболяване с 54%.
Второ изследване на медицински институт в Стокхолм показва, че пиенето на черен чай понижава риска с 50%.
Предишни проучвания са установили, че консумацията на чай е полезна за сърцето и мозъка, като намалява и нивата на “лошия” холестерол.
Източник: actualno.com